• De scherpste prijzen
  • Ruim 15 jaar ervaring
  • Breed assortiment
  • Eigen studio
  • Snelle levertijden

Staat uw vraag er niet tussen?

Heeft u een vraag die er niet tussen staat of wilt u meer informatie over een onderwerp.

Bestelling & Proces
Levert een offerte aanvraag altijd korting op?

Een offerte levert niet altijd korting op. De prijzen die standaard op de website worden vertoond zullen ook gehanteerd worden bij het maken van offertes. Wel kunnen we vaak bij grotere aantallen dan de hoogste staffel een nóg scherpere prijs aanbieden.

Wanneer er veel tijd is en u op zoek bent naar een grote hoeveelheid giveaways kunnen we ook overgaan tot het maken van Custom Made artikelen of import uit het Verre Oosten. Dit kan resulteren in een nog scherpere prijs.

Mijn bestelling is geplaatst, wat nu?

U krijgt een automatische mail van ons dat de order is doorgekomen in ons systeem. Wanneer u deze mail niet heeft ontvangen binnen 10 minuten vragen wij u contact met ons op te nemen. Nadat de order is doorgekomen in het systeem wordt alles in uw omgeving klaargezet. U krijgt automatische mails van ons wanneer er een actie van u vereist is, zoals het betalen van de bestelling of het goedkeuren van de drukproef.

In het basisoverzicht van uw omgeving ziet u altijd staan wat de benodigde acties zijn en wat de status is van de bestelling.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit is afhankelijk van het stadium waarin het bestelproces zich bevindt. Heeft u net besteld en is het artwork nog niet goedgekeurd dan kunt u de order nog annuleren door ons te bellen of te mailen.

Indien de order al is doorgezet naar onze productie, na goedkeuring van de drukproeven, is het soms alsnog te annuleren. We rekenen dan wel vaste handlingskosten om het proces weer te stoppen, dit dient dan ook betaald te worden. Als de productie al daadwerkelijk bezig is om de artikelen te bedrukken is annuleren niet meer mogelijk. Wij kunnen de artikelen dan namelijk niet meer gebruiken aangezien uw artwork er al op gedrukt is. We zullen de order dan ook gewoon in rekening brengen en versturen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dit is afhankelijk van het stadium waarin het bestelproces zich bevindt. Heeft u net besteld en is het artwork nog niet goedgekeurd dan kunt u de order nog kosteloos wijzigen door ons te bellen of te mailen.

Indien de order al is doorgezet naar onze productie, na goedkeuring van de drukproeven, is de bestelling soms alsnog te wijzigen. Dit is ook afhankelijk van de mate waarin de order moet worden gewijzigd. Wordt het een heel ander artikel of wilt u slechts een andere kleur bedrukt hebben? Daar zit verschil in en afhankelijk van de situatie rekenen wij handlingskosten om het proces weer te stoppen of aan te passen. Deze kosten worden in overleg bepaald en de handlingskosten dienen dan ook betaald te worden.

Als de productie al daadwerkelijk bezig is om de artikelen te bedrukken is het wijzigen niet meer mogelijk. Wij kunnen de artikelen dan namelijk niet meer gebruiken aangezien uw artwork er al op gedrukt is. We zullen de order dan ook gewoon in rekening brengen en versturen.

Kan ik ook minder dan de minimale staffel bestellen?

Soms, dit is afhankelijk van het artikel. Veel artikelen kunnen we al vanaf 1 stuk aanbieden. Dit is prijstechnisch niet erg interessant maar de mogelijkheid is er vaak dus wel.
Bij artikelen op onze site waar de minimale staffel niet 1 stuk is en maar voor u te hoog is, is het soms toch mogelijk om kleinere aantallen te leveren.

Voorbeeld: De laagste staffel op onze website staat op 250 stuks en u heeft er slechts 200 nodig. We kunnen altijd in overleg met onze productie, en per situatie, bekijken of het mogelijk is om dat aantal aan te bieden.

Kan ik een bedrukte sample bestellen?

We versturen alleen onbedrukte samples.

Een sample laten bedrukken is erg kostbaar en doen we dus normaliter niet. De machine moet dan namelijk voor 1 artikel ingesteld worden en de kosten daarvoor zijn gemiddeld € 45,-.

Uitzonderingen: Heel af en toe komt het bij een bestelling van een hele grote hoeveelheid voor dat wij toch een bedrukt sample af sturen. Dit is veelal bij custom made artikelen of producten uit het Verre Oosten. Dit is puur ter afstemming en controle om te voorkomen dat er duizenden artikelen verkeerd bedrukt of geproduceerd worden.

Hoe kan ik het best een herhaalorder doorvoeren?

Als u een herhaalorder wilt plaatsen kunt u het best het artikel gewoon bestellen via onze website en in het opmerkingenveld aangeven dat het om een herhaalorder gaat. Het zou dan fijn zijn als u het ordernummer van de vorige bestelling als referentie meestuurt.

De prijzen wijzigen gemiddeld zo'n twee keer in het jaar, dus het zou goed kunnen dat de orderwaarde iets verschilt t.o.v. de vorige bestelling. Bij een exacte herhaalorder bestaat er ook de mogelijkheid dat de instelkosten lager worden aangezien dezelfde zeef, mal of cliché kan worden gebruikt. Wanneer dit het geval is ziet u dit verrekend in de orderbevestiging.

Een andere optie om een herhaalorder te plaatsen is door contact met ons op te nemen. Ook hier zou het fijn zijn wanneer u als referentie het vorige ordernummer op kunt geven. Wij zullen dan de order voor u aanmaken op basis van de actuele prijs.

Zijn de prijzen incl. of excl. BTW?

Op onze site wordt zowel met prijzen incl. als excl. BTW gewerkt. Aangezien ook steeds meer particulieren de weg naar onze sites vinden gebruiken we ook steeds meer de incl. BTW prijzen. Dit is ook de prijs die u als bedrijf aan ons betaalt. Uiteindelijk kunt u uiteraard zelf BTW terugvragen. Op de facturen en in de orderbevestiging vermelden we de prijs inclusief en exclusief BTW tenzij anders gewenst.

Hoe kan ik het best een artikel vinden?

Door middel van de filters kunt u gericht op zoek naar een artikel binnen een bepaalde prijscategorie. Daarnaast vindt u bij ons een aantal themapagina's waarbij we een aantal artikelen voor een bepaalde branche of thema hebben verzameld. U hoeft dan alleen nog maar het gewenste artikel te kiezen en klaar is Kees!

Bent u op zoek naar een echt origineel artikel voor uw bedrijf, of kunt u het gewenste artikel niet op onze website vinden? Neem dan gerust contact met ons op. Wij denken graag mee en komen altijd met een oplossing.

Hoe zie ik de definitieve prijs?

U loopt bij ons niet tegen onverwachte kosten aan na het bestellen van het artikel. De prijs die u ziet bij de bestelling is ook de definitieve prijs. U ziet een totaalprijs excl. BTW en een prijs incl. BTW. De prijs incl. BTW is de prijs die u moet gaan betalen op basis van de geconfigureerde gegevens.

Uitzondering 1: Wanneer uiteindelijk blijkt dat een order met spoed moet worden bedrukt of voor een bepaalde dag en tijd geleverd moet worden, kan er eventueel een spoedtoeslag in rekening worden gebracht. Dit is overigens altijd in overleg en de keus is aan u.

LET OP: Het komt af en toe voor dat er een onder-of overlevering is waardoor de definitieve prijs iets kan afwijken van de prijs die bevestigd is in de orderbevestiging.

Hoe plaats ik een bestelling?

Allereerst gaat u op zoek naar het gewenste artikel. Hierbij kunnen de zogenaamde filters goed van pas komen. Wanneer u een geschikt artikel heeft gevonden gaan we over tot het configureren van het artikel.

Een groot aantal artikelen is namelijk in verschillende kleuren verkrijgbaar en daarbij zijn er ook vaak vele mogelijkheden in drukposities en het aantal drukkleuren. Dit kunt u allemaal configureren op de productpagina.

U doorloopt een aantal stapjes om tot het uiteindelijke gewenste artikel te komen.

  1. Kies de gewenste kleur
  2. Kies de maat, opslagcapaciteit, dopkleur etc.
  3. Kies de gewenste drukpositie
    1. Kies het aantal drukkleuren voor deze positie
    2. Kies de gewenste druktechniek met bijbehorend drukformaat
  4. Kies een 2e, 3e of 4e drukpositie, indien gewenst en/of mogelijk
    1. Zie stap 3
  5. Kies het gewenste aantal

Achter iedere stap ziet u wat de bijkomende kosten zijn t.o.v. het onbedrukte artikel voor de gewenste configuratie.
Bij de laatste stap, het aantal, ziet u de kosten per stuk en wat u bespaart t.o.v. de laagste staffel.

Bij het subtotaal zijn de totale kosten excl. verzendkosten getoond.

Wanneer de configuratie compleet is en u het artikel wilt bestellen klikt op u op de knop 'Zet in winkelwagen'. U doorloopt hierna de stappen zoals het invullen van de bedrijfsgegevens etc. en klikt op bevestigen. Uw order komt dan binnen bij ons in het systeem.

Door middel van automatische mails vanuit uw account wordt u op de hoogte gehouden van hoe het proces verder verloopt.

Is een offerte altijd vrijblijvend?

Ja, een offerte is altijd vrijblijvend. Wanneer een offerte in overleg is goedgekeurd gaan we pas over tot een (definitieve) bestelling.

Is een drukproef altijd gratis & vrijblijvend?

De eerste drukproef of een zogenaamde voorbeeldopmaak is altijd gratis en vrijblijvend.

U krijgt altijd 2 verschillende drukproeven. De eerste is een onofficiële drukproef die door onze eigen studio wordt gemaakt. Deze geeft het (aangeleverde) artwork weer op het artikel met daarbij een aantal drukgegevens. Op deze manier krijgt u een realistisch beeld van het resultaat. De voorbeeldopmaak mag voordat deze naar productie is gestuurd nog gewijzigd worden.

Indien deze voorbeeldopmaak (onofficiële drukproef) en de orderbevestiging naar wens en goedgekeurd zijn, zetten wij de order door naar onze productie. De productie maakt na de bestelling nog een officiële drukproef en dit zal ook het definitieve resultaat worden.

Zolang er nog geen akkoord is gegeven op de officiële fabrieksproef, kunnen er nog foutjes in het artwork worden aangepast. Houd er wel rekening mee dat het aanpassen van de fabrieksproef extra tijd kost. Uw leverdatum kan hierdoor worden opgeschoven.

Bij het aanpassen van een fabrieksproef kan de fabriek kosten rekenen, als de fout niet bij de fabriek ligt. Deze kosten zullen aan u worden doorberekend. Daarom raden wij u aan om aanpassingen aan het artwork al door de geven in het stadium van de voorbeeldopmaak. Hiervoor rekenen wij geen extra kosten.

U krijgt dus altijd twee drukproeven ter goedkeuring voordat het artikel daadwerkelijk wordt bedrukt.

Kan ik ook meerdere kleuren bestellen van 1 product?

Ja, het is geen probleem om meerdere kleuren te bestellen van één product. Houd dan wel rekening met het gewenste artwork.

Voorbeeld: U heeft een rood logo en u wilt deze op een geel, zwart en rood artikel drukken dan zal het artwork op het rode artikel niet goed zichtbaar zijn.

In het opmerkingenveld kunt u aangeven hoeveel stuks u per kleur wilt bestellen. In het bestelproces kiest u gewoon een kleur die ook onder de gewenste kleuren valt.

Voorbeeld: U wilt 10 rode, 5 gele, 5 groene en 30 zwarte artikelen bestellen. U selecteert dan de kleur 'Zwart' en vult bij het aantal 50 stuks in (totaal van alle kleuren). In het opmerkingenveld geeft u de samenstelling van kleuren en aantallen aan (30 zwarte, 10 rode, 5 gele en 5 groene artikelen).

Wij zullen dit dan verwerken en in de orderbevestiging of offerte meenemen. Normaliter worden hier geen extra kosten voor in rekening gebracht zolang het artwork & drukkleur maar hetzelfde blijft.

Wanneer krijg ik mijn drukproef?

U krijgt de onofficiële drukproef / voorbeeldopmaak zo snel mogelijk na de bestelling of aanvraag. Wij dienen dan wel reeds in het bezit te zijn van het gewenste artwork. Normaliter krijgt u de voorbeeldopmaak ongeveer 3 uur na bestelling.

Wanneer de voorbeeldopmaak en orderbevestiging zijn goedgekeurd, maakt onze productie nog een fabrieksdrukproef. Die ontvangt u vaak ook dezelfde dag nog. U krijgt een automatische mail wanneer er een drukproef klaarstaat in uw account.

Ik wil graag een bepaalde periode lang relatiegeschenken ontvangen, kan dat?

Ja, dat kan zeker! We hebben verschillende manier om dit te faciliteren.

De eerste manier is door bij ons aan te geven wanneer u welke artikelen wilt ontvangen, zodat wij tijdig contact met u op kunnen nemen om de wensen en mogelijkheden door te spreken.

De tweede manier is door alvast samen met ons bestellingen in te plannen voor het lopende of volgende jaar. Dit kunt u doen in uw Account bij het tabje 'Marketingkalender'.
Wij kunnen de artikelen dan tijdig inkopen zodat we er zeker van zijn dat we de gewenste artikelen kunnen leveren. Dit kan ook prijsvoordeel opleveren aangezien we dan eventueel artikelen kunnen importeren uit het Verre Oosten.

De derde manier is om een voorraad bij ons aan te leggen voor een aantal bedrukte artikelen. U kunt dan een grote hoeveelheid relatiegeschenken tegelijk aanschaffen, prijstechnisch natuurlijk erg interessant. Wij leggen de bedrukte artikelen dan op voorraad in ons magazijn. Wanneer u ons belt of mailt sturen we de artikelen af naar de gewenste filialen tegen een kleine vergoeding. U kunt dus zelf aangeven wanneer en hoeveel er verstuurd dienen te worden.

De vierde manier is het gebruikmaken van ons speciale concept genaamd Promotional Web Solutions. Wij maken voor u een relatiegeschenkensite die binnen de kaders van uw look & feel kan worden gemaakt. Door middel van een eigen URL en inlogsectie kunt u deze website gebruiken als verlengstuk van uw website. Dit is vooral ideaal wanneer er meerdere filialen zijn en er regelmatig giveaways of relatiegeschenken worden besteld. Daarnaast bespreken we graag met u wat de mogelijkheden zijn. Bekijk voor meer informatie de website: www.pw-solutions.nl.

Moet ik direct betalen na de bestelling?

We doen altijd een kredietwaardigheidscheck en onder andere afhankelijk van dit resultaat, het orderbedrag en of u voor het eerst bestelt, bepalen we of een klant op rekening mag of (direct/vooraf) proforma dient te betalen. Onze voorkeur gaat altijd uit naar vooraf /iDeal betaling aangezien de order dan direct doorgevoerd kan worden.

U kunt ervoor kiezen om, nadat u de bestelling heeft afgrond, direct de betaling te voldoen met iDeal. Daar gaat dan ook onze voorkeur naar uit. Daarnaast kunt u kiezen voor betaling nadat u de orderbevestiging proforma factuur via de mail heeft ontvangen.

De order wordt pas doorgevoerd wanneer er betaald is of wanneer er akkoord is gegeven voor het betalen op rekening. Het is dus van belang om z.s.m. te betalen om geen vertraging te krijgen in het order/leveringsproces.

 

Ik weet nog niet wat voor artikel ik wil bestellen, kunnen jullie me helpen?

Wij begrijpen goed dat een keuze maken tussen duizenden artikelen lastig is. Gelukkig weten wij door onze jarenlange ervaring en honderden klanten wat onze klanten willen.

U kunt altijd contact met ons opnemen via de mail, chat, telefoon of een van onze social media kanalen. We denken graag met u mee om het perfecte artikel te vinden. Naast de duizenden artikelen op onze website kunnen we namelijk op aanvraag nog veel meer leveren.

Wanneer u dus specifiek op zoek bent naar een artikel horen wij dit ook graag, wij gaan met alle plezier op zoek voor u.

Krijg ik altijd een drukproef bij bestelling?

Als u onbedrukte artikelen bestelt krijgt u uiteraard geen drukproeven. Onderstaande is alleen van toepassing op bedrukte artikelen: 

Ja, bij een bestelling krijgt u altijd twee verschillende drukproeven.

De eerste is een onofficiële drukproef die door onze eigen studio wordt gemaakt. Deze voorbeeldopmaak geeft het (aangeleverde) artwork weer op het artikel met daarbij een aantal drukgegevens. Dit geeft u een realistisch beeld van het resultaat. De voorbeeldopmaak mag voordat deze naar productie wordt gestuurd nog gewijzigd worden.

Indien deze voorbeeldopmaak (onofficiële drukproef) en orderbevestiging naar wens zijn en zijn goedgekeurd zetten wij de order door naar onze productie. De productie maakt na de bestelling nog een officiële fabrieksdrukproef en dit zal ook het definitieve resultaat worden.

U krijgt dus altijd twee drukproeven ter goedkeuring voordat het artikel daadwerkelijk wordt bedrukt.

Krijg ik altijd een sample bij bestelling?

Nee, standaard sturen wij geen sample bij de bestelling.
Wel kunt u altijd een onbedrukt sample bestellen op onze website om het artikel te beoordelen op kwaliteit en/of kleur.

Max. 3 samples per bestelling. Neem voor een aanvraag van meerdere samples contact met ons op.

Het toesturen van samples is mogelijk maar niet altijd gratis. Wij sturen u in eerste instantie het artikel zonder factuur toe. Beslist u om de opdracht te plaatsen dan brengen wij het artikel niet in rekening. Volgt er geen bestelling voor dit of een ander artikel dan brengen wij u € 10,00 (excl. BTW) sample, vracht- en administratiekosten in rekening. Voor duurdere artikelen de stuksprijs. Wij brengen deze kosten in rekening om misbruik te voorkomen. Bij een eerst volgende opdracht, geplaatst binnen 3 maanden, crediteren wij eventueel in rekening gebrachte samples alsnog. Eenmaal bestelde en ontvangen samples kunnen niet naar ons retour gestuurd worden.

Wanneer er genoeg tijd is raden we wel aan een sample te bestellen zodat u achteraf niet verrast wordt door de kleur of kwaliteit van het artikel. Samples kunnen wij alleen onbedrukt leveren.

Wat zijn de instelkosten?

Instelkosten zijn de kosten die gemaakt worden ter voorbereiding van het bedrukken van artikelen.

Onder deze instelkosten vallen bijvoorbeeld het instellen van de machine, het maken van mallen, het uitdraaien van (druk)films, het mengen van de inkt, het opmaken van een cliché en het aanpassen van de drukpositie.

De instelkosten worden per kleur en per positie berekend tenzij anders vermeld.

De instelkosten zijn afhankelijk van het artikel en/of druktechniek.

Wanneer u een exacte herhaalorder plaatst kunnen soms (een deel van) de instelkosten bespaard worden aangezien dan dezelfde mal, drukfilm of cliché gebruikt kan worden.

Dit wordt in dat geval verwerkt in de orderbevestiging of offerte.

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

Bij ons heeft u een aantal verschillende betalingsmogelijkheden. We willen het iedere klant natuurlijk zo makkelijk mogelijk maken. De betalingsmogelijkheden die wij aanbieden zijn:

iDeal (altijd mogelijk)

- iDeal - Direct bij afronden online order

Proforma (altijd mogelijk)

- Betaling op basis van proforma factuur (ontvangst via e-mail)

Op rekening (na kredietwaardigheidscheck)
- Overboeken

Bij ons kunt u altijd (direct/vooraf) betalen door middel van iDeal. Na het plaatsen van de bestelling, en u betaalt niet direct via iDeal, sturen wij u de proforma factuur via het opgegeven mailadres. Deze dient dan zo snel mogelijk betaald te worden, wilt u geen vertraging op willen lopen in het gehele proces.

Wilt u liever op rekening betalen? Dan doen we eerst een kredietwaardigheidscheck en onder andere afhankelijk van dit resultaat, het orderbedrag en of u voor het eerst bestelt, bepalen we of een klant op rekening mag betalen.